התחברות הרשמה

אין לנו תגבורים בכלל לפני הבגרות בתנך. זה הגיוני?

12 במאי 2018, 17:14
בחינות בגרותבגרותבגרויות    
3 תשובות
אולי סומכים עליכם שאתם טובים :)
M
My lie in April
הגיוני
מ
מבריקה
כן הגיוני. חברה שלי גם לומדת בבית ספר שאין להם שם תגבורים
אני2
באותו הנושא:
איך אתאיסטים עושים את הבגרות בתנך?
אם הסופי שלכם בתנך זה 72 הייתם עושים את הבגרות שוב?
המורה מכריחה אותנו לבוא יום לפני בגרות לתגבורים והיא אומרת שמי שלא בא היא מורידה בציון ההגשה.. זה בסדר שהיא ככה מאיימת?
אחרי שמסיימים את הבגרות בתנך ממשיכים ללמוד תנך?
כמה זמן לפני הבגרות בתנך אתם לומדים?
נכון בגרות בתנך בשעה 2 בצהריים זה על הפנים?
אם נגיד יש בגרות בתנך, אז אחרי הבגרות מפסיקים ללמוד תנך לנצח?
מי עושה ביום חמישי את הבגרות בתנך של כיתה יב 5 יחידות?
אוף יש לי היום תגבורים עד אחד (בהצלחה?) מה אתם עושים היום?
כמה זמן הבגרות בתנך?
מה יותר קשה? הבגרות בתנך או בלשון?