4 תשובות
תלוי אם זה משהו שאת אוהבת
לא וואו אבל בסדר
ראיתי קצת מהעונה הראשונה, בהתחלה התלהבתי אבל זה נהיה משעמם אחרי כמה פרקים, לא סיימתי את העונה בכלל. אבל זה עניין של טעם אני חושבת, חברה שלי אהבה את הסדרה.
ממליצה לך על חברים, זה דומה אבל אהבתי את חברים הרבה יותר, זה יותר מעניין ומצחיק.
ממליצה לך על חברים, זה דומה אבל אהבתי את חברים הרבה יותר, זה יותר מעניין ומצחיק.
תראי חברים