7 תשובות
כן זה יצמח רגיל את יכולה לגלח חד פעמי זה לא יפגע אם זה פעם אחת
שואל השאלה:
יש לי רק ממש קצת מסביב לפופיק כזה חחח
אנונימית
אל תגלחי זה יביא לעוד יותר גדילה. אם יש לך אפילטור או אם יש לך סבלנות להוציא עם פינצטה זה עדיף
אם תעשי את זה רק פעם אחת אני חושבת שזה יצמח רגיל
חד פעמי לא יקרה כלום, מניסיון.