4 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה הרגשה לא טובה, תמיד הייתי בטוחה שאהבה מביאה הרגשה טובה של ריחוף כזה ודמיונות, ואני ממש מרגישה רע
אנונימית
תסמינים נורמלים של התאהבות.
וואלקם טו דה קלאב. זה הרגשה נורמאלית לגמרי חחח
תיארת אותי עכשיו