5 תשובות
תלכי!
תשמחי שיש לך סבא וסבתא ללכת אליהם.. כי לי אין סבא וסבתא (מצד הבא.. הם גרו איתי במושב)
תלכי ואפילו ברצון
נכון שזה כל שבוע וזה נראה לך הרגל
אבל את לא יודעת מה יקרה חס וחלילה ותצטערי אחר כך
תהיי איתםם
תגידי שכואב לך הראש ושאת לא מסוגלת ללכת השבוע
שואל השאלה:
הם מכריחים אותי
תאמרי שבא לך להישאר בבית הפעם..
ErO