3 תשובות
זה לשיטת רבנו תם זמן יציאת השבת.
יש כאלה שהולכים לפי המקובל ויש מחמירים לפי רבינו תם ויש בזה עניין הידור מצווה...
יש כאלה שהולכים לפי המקובל ויש מחמירים לפי רבינו תם ויש בזה עניין הידור מצווה...
אנונימי
שואל השאלה:
אז יציאת שבת זה ברבנו תם? אז השבת יצאה ממש?
אז יציאת שבת זה ברבנו תם? אז השבת יצאה ממש?
אנונימית
יש שיטת הגאונים (שזהמן המפורסם יותר) ויש רבנו תם. את לא חייבת להחמיר בזה, אבל זה מאוד חשוב אם את יכולה.
באותו הנושא: