התחברות
הרשמה
ילדותי לדעתכם להחזיק עוד 3 חשבונות באינסטגרם (לא כולל הפרטי) סתם בשביל להשיג לייקים או סתם בשביל שיהיה מעניין? (בת 17)
11 במאי 2018, 16:35
אינסטגרם
Instagram
לייק
2 תשובות
לא ילדותי אבל טיפ טיפה פתטי ><
א
אסלה
זה סבבה לגמרי מה ילדותי פה?
.
.Riley
באותו הנושא:
מחשבון שברים במחשב - שלום, רציתי לדעת אם יש מחשבון שברים(במחשב בחינם)תודה לעונים:)
אתם כותבים יומן? זה ילדותי לדעתכם?
זה ילדותי לדעתכם לסנן בחזרה מישהו שסינן אותי?
חשבונות בנק בשוויץ - למה אסור להחזיק חשבון בנק בשוויץ?
אנימציה לדעתכם זה ילדותי?
באיזה גיל לדעתכם זה כבר ילדותי להתחפש?
פתיחת חשבון במזרחי טפחות - מה דעתכם על הצטרפות לבנק מזרחי טפחות, שווה לפתוח אצלם חשבון?
רציתי לדעת איזה אוכל עמיד יש שיכול להחזיק בלי מקרר?
צמה זה מראה ילדותי? אני בת 17 ועושה צמה לפעמים, זה ילדותי בגיל כזה לדעתכם?
מה דעתכם על מפגשי מעריצים של זמרים/להקות של אנשים בגילאי 16, ילדותי ומושפל, או נחמד?
להתכונן ליום כיפור - אפשר טיפים איך להחזיק מעמד ביום כיפור? אני יודעת שזה רחוק אני פשוט רוצה לדעת, תודה.