10 תשובות
רוב הבנות יגידו 1.75-1.85 או גג 1.90
1.75 כי אני 1.63 ומרגישה נמוכה נורא
אני לא אוהבת גבוה מדי כי אז אני לא מגיעה לו לשפתיים והוא מתכופף ושובר תגב
חח בנות החיים שלכם תותים! אני 1.64 וכל הזינוקים שאני מכירה יותר נמוכים ממני וזה דיי מביך... חוץ מאיזה 5 ילדים שאני בחיים לא יהיה איתם בקטע
אבל אני חושבת שהגובה המושלם לבנים זה 1.80 כזה... לפחות בשבילי :)
עד עכשיו הכי גבוה שאני מכירה בגיל שלי זה הגובה המושלם פחות מטר...
עד עכשיו הכי גבוה שאני מכירה בגיל שלי זה הגובה המושלם פחות מטר...
כיף לך גם אני בגילך הייתי גבוהה יחסית
ואז הפסקתי לגבוה בגיל 14 ומישהו שהכרתי שהיה 1.50 בבית ספר נהיה 1.75
ואז הפסקתי לגבוה בגיל 14 ומישהו שהכרתי שהיה 1.50 בבית ספר נהיה 1.75
וואו הלוואי כבר ידידים שלי יגיעו לגובה הזה
לבנים? 1.80
1.75-1.85 גג, אבל הוא יצטרך לשבור את הגב כי אני ממש נמוכה
אין דבר כזה.
באותו הנושא: