התחברות
הרשמה
וואי אין לי מחר לימודים! אני נשארת פה עד השעות הקטנות. מתי אתם הולכים לישון?
11 במאי 2018, 00:22
לילה
עייפות
שינה
4 תשובות
גם לי, כשאני אתעייף
G
Geralt of Rivia (פרשתי)
ב2 בערך אלך
A
Angel❤
בעזרת ה, עכשיו
H
HOH
עכשיו
לילה טוב
ה
הרצללללל
באותו הנושא:
נשארו עוד חודשיים ללימודים! לאיזה כיתה אתם עולים?
באיזו שעה אתם קמים בבוקר ובאיזה שעה אתם מתחילים את הלימודים?
מותר להשאיר תלמידים כעונש אחרי יום לימודים לשעות נוספות?
אוף מחר לימודים איך אחזיר את השעות שינה שלי?
כמה ימים נשארו עד סוף שנת הלימודים?
העלתי סרטון ממש מפדח לסטורי לפני חצי שעה ו32 אנשים ראו אותי וואי איה פדיחות!
עוד כמה חודשים נשאר לסוף שנת הלימודים?
כמה ימים של נטו לימודים נשארו לנו?
כמה זמן נשארו עד לסוף שנת הלימודים?
מי שבן 14 פה, מהן שעות השינה הקבועות שלכם שיש לימודים?
כמה ימי לימודים נשארו (לתיכונים - בלי ימי שישי ועד ה20.6)?