התחברות הרשמה

בנים- מה אתם חושבים על חוסר טאקט אצל בחורה?

14 ביולי 2012, 21:53
בני נוערבניםיחסיםבנותאהבה    
תשובה אחת
לא אוהב כאלה
מ
משובש
באותו הנושא:
זה חוסר טאקט להגיד לבן אדם שאין לי על מה לדבר איתו?
מה זה חוסר טאקט?
תגידו רגע, זה מוזר שלפעמים נגיד מישהו עובר לידי ואני אומרת לו "איזה חמוד" או "איזה חתיך וואי" וכאלה? זה חוסר טאקט או מה?
בנים-בנות, אתם חושבים שבחורה עם טייץ צמוד רצח, חוטיני, חולצה שקופה וחזיית פושאפ זה יפה?
מה זה חוסר טאקט?
מה יתרון לדעתכם בחוסר טאקט?
מהו טאקט? ומהו חוסר טאקט?
שאלה לחסרי טאקט בנינו מה היציאה הכי חסרת טאקט שאמרתם למישהו?
חוסר טקט - האם חוסר טאקט זה מלידה או שזה משהו פסיכולוגי?
אתם חושבים שבחורה בת 18 יכולה לנהל מערכת יחסים עם בחור בן 24?
למה אנשים תמיד שופטים אותי לפי המראה וחוסר הטאקט שלי?