התחברות הרשמה

איך הכינוי החדש ששניתי?

יש פה מישהו באתר עם כינוי דומה ?סתם מעניין אותי לול
10 במאי 2018, 20:42
כינוייםכינויסטיפס שלי    
6 תשובות
לא ראיתי מישהו עם זה אבל זה משפט די מוכר אז הגיוני חח
G
Good night
אהבתי.
B
Burning Rose
מדכא אותי טיפה.
ח
חוֹשֶן
הוא סבבה
מ
מָאַיָּה
חחח גם אני אהבתי.
ל
לא עולה לי לראש
מזדהה ><
ואהבתי.
א
אסלה
באותו הנושא:
איך הכינוי החדש שלי?
איך הכינוי החדש?
אקסית שלי קוראת לחבר החדש בכינוי שקראה לי, צריך להעלב או לשמוח?
איך הכינוי החדש שלי?
איך הכינוי החדש?
מה אתם חושבים על הכינוי החדש שלי? XD
מה דעתכם על הכינוי החדש שלי?
מה אתם חושבים על הכינוי החדש שלי? (המשפט המקורי זה יום ללא חיוך הוא יום מבוזבז)
אני מחפשת שם חיבה לשם אלה, נולדה לי בת דודה חדשה ואני חייבת למצוא חה כינוי..
אם אני חוסמת פה מישהו הוא רואה ששניתי שם?
כל יומיים בערך סטיפס מחליף לי כינוי למספר (לדוגמא 23917) ואני צריכה לרשום את הכינוי כל פעם מחדש, מה לעשות