6 תשובות
לא ראיתי מישהו עם זה אבל זה משפט די מוכר אז הגיוני חח
אהבתי.
מדכא אותי טיפה.
הוא סבבה
חחח גם אני אהבתי.
מזדהה ><
ואהבתי.
ואהבתי.
באותו הנושא: