12 תשובות
גמאני פוחד...לא קרה לי
ניראה לי ראיתי את זה חבר שלי בסטיפס, אם הוא זיהה אותי זה יכול להיות מביך...
למה שיזהו אותך? הבעיות או השאלות שיש לך הן זהות לבעיות של 40% מהמשתמשים פה.. אין סיבה לפחד לא יזהו אותך
אני כל הזמן פרנואידית בטרוף מזה אבל ככל שעובר הזמן אני נרגעת:)
שואל השאלה:
אני פשוט חדשדושה.. יום ראשון כאן.. אז אני לא יודעת אם כדאי לשפוך דברים..
את יכולה לשפוך חופשי גם אני הייתי ככה בהתחלה, אנשים כאן באמת עוזרים
שואל השאלה:
*נורמלית, אני לא.*
אני שמתי לב לזה שאנשים עוזרים אבל יש ךי שאלה שרק 2 ענו לי.. בבקשה מי שיכול שיגיב שם
גם לי
כןן בגלל זה אני לא כותבת על אנשים שסביר להניח שפה בסטיפס (בערך) למרות שהסיכויים קטנים
אותי זיהו מישהו שהייתה יחסית חברה שלי ולא סיפרתי לאף אחד שאני כאן
אנונימית
וואי גם אני
האקס שלי זיהה אותי כאן בגלל שכתבתי איזה קעקוע יש לי
אנונימית
חחח אני ראיתי אנונימית ששאלה שאלה וזיהיתי ילדה מהשכבה שלי חח