8 תשובות
גם אני בשוק
יש אנשים שלא מתבגרים בחיים
שואל השאלה:
זה ממש עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תכלס^
אנונימית
אני כרגע עוברת חרם בצבא.. והייתי הכי חמודה עם כולם אין לי מושג למה הם עושים את זה
מטומטמים נשארים מטומטמים בכל גיל
כל החיים נתקלים בקשיים מהסוג הזה זה אף פעם לא נגמר צריך להיות חזקים
עכשיו בטח מי שעשה תחרם אוכלת את עצמה מרוב קנאה שמריה מצליחה ככה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה עצוב לשמוע, מקווה שאת חזקה ושזה מאחורייך ^
בכל מקרה אל תשתקי להם, אל תתני להם להשפיע עלייך
אנונימית