9 תשובות
לא
אנורקסיה זאת מחלה נפשית
לא כל בחורה שהיא מאוד רזה היא אנורקסית
די כבר עם הקנאה.
אולי זה גנים
לא כל רזה אנורקסית! אנורקסיה מחלה בנפש
זה לא בסדר לקרוא לכל רזה אנורקסית
זה די מפחיד..
לא.. היא עושה ספורט אוכלת בריא וגנים
לא נראה שהיא מרעיבה את עצמה בשביל זה
לפי דעתח כן.
גם לדוגמניות יש קצת גוף ולא גמו שלה לבנדם צריך להיות טיפת שומן לא 0 זה מגעיל וזה יוצר לה רגליים של ילדה בת 6 (סליחה כן? אבל זאת האמת)
שואל השאלה:
קודם כל אני לא מקנאה, גם אני רזה (לא מהתנשאות פשוט אני לא מקנאה)
דבר שני התכוונתי שהיא רזה בקטע מפחיד בבטן, היא נראית כמו גפרור בחלק הזה
לא דייקתי, את צודקת, זו לא אנורקסיה. אבל עדיין היא רזה נורא
אנונימית
אפשר להבין על איזה קנאה את מדברת? מה יש לקנא היא עור ועצמות אולי לא אנורקסית אבל מבחינה מדעית אין מצב שהיא במשקל תקין, היא בטוח תת משקל, אם זה היה תמונה של בחורה שמנה אז לא נראה לי שהיית כותבת די עם הקנאה, תבינו כבר שמנה מלאה רזה זה רק מידות גוף רזה זה לא מחמאה, אלה רק מידה, גם שמנה זה לא קללה, אז די כבר לחשוב שמקנאים בנשים רזות כאלה מה יש לקנא?!
אנרוקסיה זו מחלה נפשית. אני לא יודעת מי זו אבל אני לא חושבת שמותר לך להתחיל לשפוט את הגוף שלה ולקרוא לה גפרור, קראו לי ככה פעם וזה באמת שיא המעליב
אנונימית
אנורקסיה זה לא. לא הכי אוהבת את השימוש במילה הזו.
אתם יכולים לעשות לי מינוסים אבל לדעתי זה לא צריך להיות המודל גוף.
חח אבל זה כן ואין לי מה לעשות עם זה