4 תשובות
שואל השאלה:
כואב לי קצת האזור של העין ואני מפחדת שזה הולך לכיוון לא טוב יש סיבה לדאוג?
כואב לי קצת האזור של העין ואני מפחדת שזה הולך לכיוון לא טוב יש סיבה לדאוג?
שואל השאלה:
הכלב מחןסן ןהנשיכה לא עמוקה היא שטחית צריך לשלוח להסגר? איך לאפל בעין שלא תזדהם?
הכלב מחןסן ןהנשיכה לא עמוקה היא שטחית צריך לשלוח להסגר? איך לאפל בעין שלא תזדהם?
לא צריך לדאוג מנשיכה מכלב מחוסן.
הוא מחוסן יכול להיות סתם כאב לך הראש והנפיחות היא בגלל שהוא נשך אותך לא כל דבר צריך לרוץ לגוגל כי זה סתם גורם לחרדות
באותו הנושא: