4 תשובות
לא עושים זה לא משחק
צועקים את השם של הרוח ב3 בלילה. בטוח תשמעי משהו צועק "סתמי 3 בלילה"!
עבד פעמיים כבר
עבד פעמיים כבר
אין דבר כזה
פותחים קבר וצועקים שלום
באותו הנושא: