2 תשובות
אין באמת רגש מאחורי תגובות כאלו זו נטו תגובה
הממ זה תלוי שמעי, אני לא אכתוב את זה למישהו שאני לא מכירה.
אני כותבת לידידים והכל, אבל גם אז, אם יש להם בת זוג אני לא אכתוב ''שלי'' אני פשוט אכתוב חתיך וזהו.
ובתכלס בטח שהייתי מקנאה לראות את זה חחח תלוי ממי אבל.
אני כותבת לידידים והכל, אבל גם אז, אם יש להם בת זוג אני לא אכתוב ''שלי'' אני פשוט אכתוב חתיך וזהו.
ובתכלס בטח שהייתי מקנאה לראות את זה חחח תלוי ממי אבל.
באותו הנושא: