התחברות
הרשמה
מי היה היום בהצגה שנקראת "מייד אין יזראל" בגבעת ברנר? מעניין אותי
7 במאי 2018, 17:03
הצגות
משחק
ישראל
אוטובוסים
גבעת ברנר
2 תשובות
הייתי בהצגה אבל לא מבית הספר הזה
.
.Max
שואל השאלה:
יא איזה קטע
אנונימית
באותו הנושא:
מה תחשבו על ילד שלא בא לשום טיול/יום גיבוש/הצגה או כל זה בבית ספר?
צריכה לשחק בהצגה את בת הזוג של הקראש של הבסטי..
איך ההצגה מייד אין עיזראל?
אני מאחרת היום לבית ספר ביום השואה ויש טקס פלוס הצגה ועוד נקרע לי הטייץ עד כמה זה גרוע?
יש לכם את הסרטון שחן מזרחי עשה לפני כמה ימים "איך להתפלח עם ילד להצגה"?
הייתי עכשיו מהמגמה שלי בבית הספר בהצגה "במנהרה".
אני משתתפת בהצגה באנגלית, וזה בדיוק ההצגה שמשלבת את מה שאני הכי אוהבת וכולם חושבים שאני מתנשאת בגלל שאני משתתפת בהצגה באנגלית מה לעשות?
לבוש מתאים ליציאה להצגה - איך מתלבשים להצגה? (בערב)
היינו בהצגה היום מטעם בית ספר..
אני משחקת בהצגה הומו...
אני עושה הצגה, ובהצגה זה כאילו אודישנים ונגיד יש ילד ערס בהצגה אז יקראו לו נדר תותח אז איך לקרוא לילד שכאילו עיוור בהצגה