6 תשובות
אין אין היא הדובדבן שבקצפת הילדה הזאת, כן היא נחמדה.
היא חמודה
היא אחת החמודות והיא אדם מיוחד
ממש לא, היא בן אדם מדהים ורגיש שמחפש רק לעשות טוב בעולם
היא מיוחדת כן אבל הייתי חברה שלה ומאז שהיא "התפרסמה" היא כאילו השתנתה במציאות. היא כאילו אותה ליאור עם אותן דעות והכל רגיל אבל זה פשוט לא אותו דבר..
אנונימית
בן אדם מדהים
באותו הנושא: