4 תשובות
חחח ניסיתי לחשוב על משהו לא הצלחתי
אוקי זה רוסיני
ילד של רוסי וסיני
-קרדיט לסתם ילדה אקראית-
ילד של רוסי וסיני
-קרדיט לסתם ילדה אקראית-
אנונימית
טוב אז... אני וידיד לימדנו מישהו מחול עברית ובמקום אוכלת היא רשמה אולכת אז החלטנו שכשאנחנו הולכים ואוכלים אנחנו אומרים שאנחנו אולכים חח
חוד ( חייב וודקה דחוף ) " בעיה של רוסים "
באותו הנושא: