3 תשובות
תכלס זה הרושם הראשוני למרות שאין קשר אבל אם חושבים עלזה לעומק מבינים שלא.
HOH
לא!
אנונימית
אז אל תתייחסי לחברים שלך הם לא מבינים כלום
אני חושבת שהשיר הזה סבבה לגמריי ואין לי בעיה לשמוע אותו גם עם חברים והדבר האחרון שאפשר להגיד עלי זה פרחה או ערסית.
אז הכל בסדר :)