3 תשובות
אם הוא אמר משהו עליך ליפני זה וצחק עם עוד אנשים
לא רוצה לפגוע אבל נראה לי שזה לעג חח בלי להעליב.
פשוט לא נראה לי שאם יש לו אומץ לחייך אלייך ולצחוק אז אין לו אומץ להתחיל איתך.
לעג, ככה אני עושה לצערי, וכמו שאמרו מיקודם אם זה משהו חיובי הוא היה ניגש כי אם ישלו אומץ לחייך חיובי ולהסתכל עליך הוא היה גם מתחיל.
באותו הנושא: