7 תשובות
עבות
משהו באמצע
תלוי הצורת פנים הכי יפה זה שזה יהיה באמצע גבות מלאות ויפות
תלוי למי
יש כאלה שיפה להן עבה ויש כאלה שיפה להן דק
יש כאלה שיפה להן עבה ויש כאלה שיפה להן דק
דקות מידי זה מחריד, עבות מידי זה מחריד, באמת יותר יפה באמצע כזה
תלוי בפנים. לי יש גבות עבות ואני אוהבת את זה. אבל לפעמים אני רואה בנות ממש יפות עם גבות דקות או שונות משלי ואני ממש מקנאה בהן. אבל אם יהיו לי דקות זה לא יהיה לי יפה. זה ממש תלוי במבנה פנים של כל אחת
אני בול כמוך ^
באותו הנושא: