התחברות
הרשמה
עשיתי בגרות בהיסטוריה בינואר
ואני לא זוכרת כלום..
הגיוני?
אז למה בכלל עושים בגרות?
5 במאי 2018, 11:10
בגרות בהיסטוריה
היסטוריה
בגרות
תשובה אחת
עושים בגרות כי זה מה שמשרד החינוך רוצה...
גמאני לא זוכר את כל מה שלמדתי לבגרויות שהיו לי
P
Plz, dont be the H u r
באותו הנושא:
כמה זמן לדעתכם צריך להתחיל ללמוד לבגרות בתנך/היסטוריה כשהבגרות היא בינואר 2018?
י"אניקים, מתי הבגרות שלכם בהסטוריה? שלי ב7 לינואר )=
רק אותי זה מצחיק שלפני חודש עשיתי בגרות בהיסטוריה ואני לא זוכרת כלום?
אם יש לי נכשל בבגרות בהיסטוריה אז אני לא יכול לקבל תעודת בגרות?
אם אני עושה בגרות בהיסטוריה בכיתה יא אז אין בגרות ב-יב?
אם עשיתי 5 שאלות בבגרות בהיסטוריה
כמה קיבלתם בבגרות בהיסטוריה?
קיבלתי 82 בבגרות בהיסטוריה ו74 בבגרות בלשון
בבגרות בהיסטוריה - מישהו למד פעם רק מהמבחני בגרות - שאלות + תשובות והוציא ציון טוב?
תקשיבו מה עשיתי היום בבגרות בהיסטוריה
ציון עובר בבגרות בהיסטוריה - מה הציון שצריך לקבל בבחינת בגרות (בהיסטוריה), כדי לקבל עובר?