2 תשובות
ללכת לפירסינר שעשה לך את הספטום שיפתח לך אותו, ומומלץ לא להחליף לפני חודש, אבל זה תלוי. צריך לחכות שיחלים פשןט
את יכולה להוריד את הסוגר עם פלאייר, גם לי זה קרה. ורצוי לחכות מעל חודש עם להחליף את העגיל עצמו.