8 תשובות
השאלה מה הגילאים שלכם כי אם את 12 והוא 15 אז לא הייתי אומרת "לכי על זה"
נורמלי לגמרי! לדעתי תפסי אומץ לכי על זה ותעשי משהו! זה לא יזיק למצב הקיים זה מה שבטוח
שואל השאלה:
הוא בן 16 ואני 13....
אנונימית
13 זה קצת מוקדם מדי לא?
אני הייתי מחכה שנתיים
שואל השאלה:
אנונימית אני בת 13
פשוט המליצו לי (חברים) לרשום שאני יותר גדולה
אנונימית
שואל השאלה:
היום אנחנו ביחד.
אנונימית
שאלה..
כתבת שאת 18.
איך הגעת מ18 ל13?
Up!
כתוב לך בפרופיל שאת 18
אנונימית