5 תשובות
שואל השאלה:
גם אם אני עדיין אופטימי שהיא תחזור אליי?
גם אם אני עדיין אופטימי שהיא תחזור אליי?
אנונימי
כן.אבל מציעה לנסות לא לחשוב ככה כי זה רק יקשה.
שואל השאלה:
מה זה לא לחשוב? איך אני יכול לשלוט על המחשבות שלי?
מה זה לא לחשוב? איך אני יכול לשלוט על המחשבות שלי?
אנונימי
להפך,לפרוק ולדבר זה בסדר גמור במיוחד בתהליך שבו את מתגברת עליו.
ככל שאת פורקת את משחררת יותר מה שיש על הלב שלך,ומקיפה את עצמך בחברה תומכת שיכולה לעזור לך להתגבר על אותו אחד.
יש אנשים שמעדיפים לא לדבר על זה,אבל אני מעדיפה את זה
ככל שאת פורקת את משחררת יותר מה שיש על הלב שלך,ומקיפה את עצמך בחברה תומכת שיכולה לעזור לך להתגבר על אותו אחד.
יש אנשים שמעדיפים לא לדבר על זה,אבל אני מעדיפה את זה
זה לא שאסור,
עדיך לדבר על זה עם חברים עלפרוק
עדיך לדבר על זה עם חברים עלפרוק
באותו הנושא: