3 תשובות
כי (בלי להכליל) רובם טבעוניים תל אביבים היפסטרים כאלה שלומדים אומנות בשנקר
אני שמאלן ואני לא כזה, הרבה חברים מאוד קרובים שלי מהימין ואני אף פעם לא אמרתי שאני יותר מהם, הרוב גם לא יודעים את הדעות שלי, אני לא מתנשא ולא חש עליון מעל אף אחד מהימין
אנונימי
אל תכלילי.. יש מלא שמאלנים שאני מכירה שהם ממש חמודים..