3 תשובות
הימניות לדעתי
לא מוזר, גם לדעתי השמאליות יותר יפות.
אני אוהב יותר תשמאליות חח
ולא לא מוזר כל אחד והטעם שלו
ולא לא מוזר כל אחד והטעם שלו
באותו הנושא: