התחברות
הרשמה
לבלאק קוראים בלאק כי יש שם חושך? יעני אוכלים בחושך?
4 במאי 2018, 09:51
חושך
מסעדות
2 תשובות
רשת ההמבורגרים?
זה חשוך יחסית, אבל לא חשיכה מוחלטת
D
Darling, You'll Be Okay
לא, לא בגלל זה קוראים לזה ככה.
וגם לא אוכלים שם בחושך.
x
x41day
באותו הנושא:
מה יותר מפחיד האנקונדה או בלאק ממבה?
לאוכלי בשר- מה עדיף, מוזס/ אגאדיר/ בלאק בורגר/ בורגוס בר (BBB)/ יומנגס/ בורגרים/ אחר?
מתי ה בלאק פריידיי?
מתי בלאק פריידי השנה?
מה עדיף, בלאק או BBB?
מה זה שאומרים למישהי יש לה בלאק מג'יק מה זה אומר עליה?
יש היום בלאק פריידיי?
מה זה אומר "דיר בלאק" בערבית?
מישהו יכול להסביר לי מה זה בלאק פרדי משהו כזה?
איזה בושם יותר טוב - dkny התפוח הירוק, ויקטוריה סיקרט וניל קוקוס או אייקון ונילה בלאק?
למה קוראים לבלאק פרדיי ככה, זה שם מוזר כזה שישי שחור זה נשמע רע