7 תשובות
נחוצים רק למקרים של שבירת אף כתוצאה מתאונה/ למקרים של אף בולט באופן קיצוני גנטית.
אם האף קצת נופל או קצת גדול אז לדעתי זה מיותר לרוץ ולעשות ניתוח אף, אבל מצד שני שכל אחד יעשו מה שהוא רוצה. בקיצור טוב שיש
למה לא. אני רוצה.
סימן של חולשה
שואל השאלה:
מה הקשר חולשה אפשר הסברה?
אנונימי
נכנע ללחץ החברתי . אנשים שכל הזמן עסוקים במראה שלהם . ונכנעים לחברה באופן מסוים. כלומר חלשים .
לא,
כי בכל ניתוח כרוך סיכון שיכול להסב נזק עצום
רק כמוצא אחרון הולכים על ניתוח כזה (אם בכלל)
אני חושבת שזה בסדר אם בן אדם עושה את זה בשביל עצמו. אם זה נותן למישהו ביטחון אז אני בעד