8 תשובות
לא. אי אפשר להיות בטוח בשום מקום... בעיקר לא באינטרנט
שואל השאלה:
התכוונתי בטוח מבחינת זה שאתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ויקבלו אותך ויעזרו לך.
התכוונתי בטוח מבחינת זה שאתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ויקבלו אותך ויעזרו לך.
^ כן
לא, האנשים פה נהיים רעים וביקורתיים על כל מילה שנייה
לא
אני מרגיש יותר שמשעמם לי
אני מרגיש יותר שמשעמם לי
כן חח במיוחד בלילה
באותו הנושא: