16 תשובות
לעשות כושר
ולא חדר כושר או משהו אפשר גם ריצות או אימונים בבית
שואל השאלה:
אפשר לעשות אימונים בבית?? איך?
אנונימית
להכנס למסגרת עם עוד נשים שיורדות, לשנות תזונה, להפעיל את הגוף לשרוף קלוריות, להאמין, לא לוותר- ולהצליח.
לכי לדיאטנית, היא תבנה לך תפריט ותעזור לך יותר מכל אחד פה שיענה לך.
כמובן גם לעשות ספורט.. ריצות, שחייה, אופניים.. (אני לא חושבת שבגיל שלך אפשר להרשם למכון כושר)
יש כל מיני אפליקציות של תכניות אימונים בבית
יש 7 minutes שזה אחלה
mag זה לא נכון. ההפרש בין הגובה למשקל אמור להיות עשר, כאילו נגיד 1.60 צריך לשקול 50. כל חריגה משמעותית מההפרש היא לא בריאה, גם רזה מדי וגם מלא מדי.
שואל השאלה:
mag אני כל הזמן הולכת לבית ספר ברגל וההפרש כן נורא
אנונימית
שמעי זה לא סוף העולם.
את רוצה לרזות? תאכלי כמה שיותר ירקות וסלטים ותשתי הרבה מים
כל ערב\בוקר תצאי להליכה של 15 דקות בערך
ותשתדלי כמה שיותר לזוז.
לא ביג דיל..
איזה שטיות אומרים לך פה, את אמורה לשקול 64 במקיסמום ובמינימום 55, פשוט תעשי ספורט, לגיל שלך זה באמת יותר מדי, אבל לא עכשיו משהו קריטי עד כדי כך
אנונימית
זה ממש לא שטויות. מי שעובר את הגובה שלו (נגיד לשקול יותר מ60 בגובה 160) זה כבר לא בריא, וזאת עובדה. אל תשקרו לה שזה בסדר כדי שהיא תרגיש טוב עם עצמה. אני לא אומרת את זה כדי לרדת עליך חס וחלילה פשוט באמת את צריכה להיות מודעת למצב לטפל בו. גם להיות רזה מדי זה לא בריא ודורש טיפול.
תכנסי למחשבון bmi, ב מטר 60 אפשר לשקול 64, אבל בגלל שהגיל שלה די קטן אני לא יודעת בדיוק אבל כן זה עודף משקל, ולא שיקרתי היא בעודף משקל, פשוט לעשות קצת ספורט לאכול נכון וזה יסתדר
אנונימית
אני הייתי בערך כמוך אני שקלתי 69 ואני 165 ועשו לנו שקילה בבית ספר ואת יכולה לבחור אם לרזות לבד או שישלחו אותך לרופא ביקשתי רופא והוא ממש עזר לי
שואל השאלה:
איך הוא עזר לך? אולי את יכולה להגיד לי ואז אני אעשה אותו דבר
אנונימית
אלה לא שאלות צומי, אלו שאלות של ילדים עם בעיות אכילה
אנונימי
בעיקרון הוא מתאים את זה לבנאדם יכול להיות שהוא יעשה לך משהו שונה אבל בגלל שאני עושה ספורט הוא רק עשה לי תפריט בהתחלה זה נראה ממש מוזר כי הוא אמר לי לאכול יותר ממה שאני אוכלת בדרך כלל אבל אני ממליצה לך לבקש מאמא שלך ללכת לרופא משפחה שיעזור לך עם המשקל העודף
שואל השאלה:
אנונימי- אני יודעת אבל ככה קוראים להם פה אז בשביל שלא יחשבו שאני אחת מהם ולא יכנסו אמרתי את זה
אנונימית