התחברות
הרשמה
רק אני תמיד כשאני שומעת על אנשים שמתו במקום לרחם עליהם אני מקנא בהם?
כי הם לא סובלים יותר מכל הצרות האלה בחיים..
3 במאי 2018, 15:58
מוות
קנאה
תשובה אחת
אני לא מקנאה בהם אבל אני גם לא מרחמת עליהם אני מרחמת על מי שנשאר בלעדיהם
מ
משוגעת?
באותו הנושא:
שאלה שתמיד עיניינה אותי: כשאני מדבר אז שומעים אותי כמו שאני שומע את עצמי?
חחח תמיד שאני מחרבנת אני שמה אוזניות שומעת שירים, יש עוד מישהו?
אני תמיד שומעת רעשים מהחדר של ההורים שלי במיוחד בלילה מה זה אומר?
אני תמיד שומעת רעשים מהחדר של ההורים שלי במיוחד בלילה מה זה אומר?
היי, תמיד אני שומעת מחיילים "עד מתי? אוגוסט 13, נובמבר 8" מה זה אומר? תודה
זה הגיוני שאני מתעצבנת כשאני שומעת אנשים צוחקים כי אני מקנאה בהם שהם שמחים?
תמיד אני שומעת שבנות עצבניות שהן במחזור אך זה שאני לא עצבנית, כשאני במחזור סך הכול כואבת לי הבטן? למה אני שונה?
אנשים יכולים לשמוע את הקול שלי כפי שאני שומעת אותו?
יש לי ''חברה'' שמרביצה לי אמנם בצחוק אבל כשאני מבקשת ממנה להפסיק היא פשוט כאילו לא שומעת וממשיכה. עריכה: אוי שמתי לב שחפרתי סליחהXD
אתם חושבים שאני מוזרה שאני שומעת שירים באנגלית כשאני לא מבינה מילה?
זה מוזר שאני שומעת מוזיקה כזאת, והאם יש פה עוד אנשים ששומעים את הסגנון?