7 תשובות
א. ק לפי כל העדויות אין מצב שזה זדורוב.
החברות שלה.
הסיפור של א. ק נשמע לי הזוי מדי,
וכבר אמרו שאין הוכחות שקושרות אותה לרצח.
מצד שני,
לתאיר היו שערות על הידיים שלא היו שלה,
ואף פעם לא טרחו לבדוק של מי זה.
הסיפור של א. ק נשמע לי הזוי מדי,
וכבר אמרו שאין הוכחות שקושרות אותה לרצח.
מצד שני,
לתאיר היו שערות על הידיים שלא היו שלה,
ואף פעם לא טרחו לבדוק של מי זה.
היו לה ביד שערות ארוכות (שכנראה תלשה לרוצח/ת).
והן לא של רומן, וגם לא של עצמה (עפ בדיקת דנא).
זא שגם אם רומן קשור, היה איתו עוד מישהו..
עוד דבר זה העקבות (עם דם) של נעל במידה 36.
החברות שאיתה בכיתה מקושרות לבכירים במשטרה ולכן אומרים שמשתיקים את העניין.
אבל שורה תחתונה, אין לדעת.
והן לא של רומן, וגם לא של עצמה (עפ בדיקת דנא).
זא שגם אם רומן קשור, היה איתו עוד מישהו..
עוד דבר זה העקבות (עם דם) של נעל במידה 36.
החברות שאיתה בכיתה מקושרות לבכירים במשטרה ולכן אומרים שמשתיקים את העניין.
אבל שורה תחתונה, אין לדעת.
חברות שלה בוודאות
נראלי הפסיכית הזאת א. ק או משהו כזה..
על מה המינוסים? לפי דעתי זו היא
לדעתי זה מישהו מבפנים, תלמידים בבית ספר. אני לא חושבת שחברות שלה ביצעו פיזית את הרצח, אבל הן חייבות לדעת משהו. עזבו את הראיות בשטח שבכלל לא קושרןת את רומן, אבל לא צריך הרבה שכל בשביל לשאול שאלות כמו חברה שלכן לא חוזרת לכיתה לקחת את התיק אחרי סוף היום, לא קצת מחשיד? לא שמעתן ממנה כמעט כל היום, לא מעורר בכן חשד? יש איזה 10 בנות שנכנסות לשירותים בזמן שהתרחש הרצח ואף אחת לא שמעה/ראתה כלום? פשוט כי כששוחטים מישהו זה לא עושה רעש בכלל.
הסיפור של א. ק נשמע לי כמו מדע בדיוני. יש כמה דברים שסותרים בסיפור שלה:
-איכשהו הפרטים ש-א. ח סיפר תואמים ב-100% לעדויות של החברות של תאיר.
-הוא פנה למשטרה 5 שנים אחרי הרצח... לא בעיה למסור גרסא מושלמת למקרה כשהפרטים כבר נמצאים באינטרנט וכל אחד יכול למצוא אותם.
-א. ק לא יציבה נפשית, אדם חסר ישע יחסית שנורא קל להפנות כלפיו אצבע מאשימה. היא לא ממש במצב של להגן על עצמה, לכן נורא קל להרשיע אותה על משהו כזה. לדעתי א. ק היא בדיוק כמו רומן - אדם בלי הרבה אמצעים להגן על עצמו (רומן בקושי ידע עברית בתקופת החקירות וגם היה תחת סטטוס של תייר) שנורא קל להפיל עליו את כל התיק הזה.
לדעתי גם להנהלת בית הספר ולעיריית קצרין יש חלק גדול בטיוח התיק והאשמת גורמים זרים, שאינם קשורים לבית הספר. הרי תחשבו שנייה: אתם הייתם שולחים את הילדים שלכם לבית הספר שתלמידים רצחו תלמידה? הייתם עוברים לעיר שבה נערים רצחו נערה? לא.
בכל מקרה, ממליצה לכם להסתכל בפייסבוק של אילנה ראשה, אולי המקור הכי מהימן לכל השמועות ברשת. גם היא, דרך אגב, בטוחה שרומן הוא לא הרוצח.
אני אפילו לא אכנס לראיות בשטח ולממצאים שלגמרי סותרים את העובדה שרומן אשם.
הסיפור של א. ק נשמע לי כמו מדע בדיוני. יש כמה דברים שסותרים בסיפור שלה:
-איכשהו הפרטים ש-א. ח סיפר תואמים ב-100% לעדויות של החברות של תאיר.
-הוא פנה למשטרה 5 שנים אחרי הרצח... לא בעיה למסור גרסא מושלמת למקרה כשהפרטים כבר נמצאים באינטרנט וכל אחד יכול למצוא אותם.
-א. ק לא יציבה נפשית, אדם חסר ישע יחסית שנורא קל להפנות כלפיו אצבע מאשימה. היא לא ממש במצב של להגן על עצמה, לכן נורא קל להרשיע אותה על משהו כזה. לדעתי א. ק היא בדיוק כמו רומן - אדם בלי הרבה אמצעים להגן על עצמו (רומן בקושי ידע עברית בתקופת החקירות וגם היה תחת סטטוס של תייר) שנורא קל להפיל עליו את כל התיק הזה.
לדעתי גם להנהלת בית הספר ולעיריית קצרין יש חלק גדול בטיוח התיק והאשמת גורמים זרים, שאינם קשורים לבית הספר. הרי תחשבו שנייה: אתם הייתם שולחים את הילדים שלכם לבית הספר שתלמידים רצחו תלמידה? הייתם עוברים לעיר שבה נערים רצחו נערה? לא.
בכל מקרה, ממליצה לכם להסתכל בפייסבוק של אילנה ראשה, אולי המקור הכי מהימן לכל השמועות ברשת. גם היא, דרך אגב, בטוחה שרומן הוא לא הרוצח.
אני אפילו לא אכנס לראיות בשטח ולממצאים שלגמרי סותרים את העובדה שרומן אשם.
באותו הנושא: