5 תשובות
שואל השאלה:
הוא גם ככה היה במים הרדודים
אנונימית
לא, אבל שימי לב שהוא כנראה דג של מים מלוחים ואני מניח שאין לך כאלה באקווריום
עצה שלי: תורידי ממנו את העור, תוציאי עצמות, תגלגלי אותו בקמח, יוצא לך שניצל דג דליקטס
שואל השאלה:
בסדר שיחררתי אותו
אנונימי
לא נראה ךי שהוא ימות..
תחזירי אותו לים הוא לא ישרוד במים מתוקים באקווריום

ולשאלה לא
באותו הנושא: