5 תשובות
שלחי לו וואטסאפ
אנונימית
תגידי לו זה לא אתה זה אני וזוגיות זה לא בריא תודהה יהודים
אנונימי
פשוט תדברי איתו, תספרי לו מה עובר עליך ולמה את חושבת לסיים את הקשר.
זה יהיה קשה, תעשי את זה רק אם את באמת מוכנה לזה ורוצה את זה. רוב הסיכויים שלא תחזרו את תפרדו אז קחי את זה בחשבון.
זה יהיה קשה, תעשי את זה רק אם את באמת מוכנה לזה ורוצה את זה. רוב הסיכויים שלא תחזרו את תפרדו אז קחי את זה בחשבון.
אם את לא רוצה להעליב אותו תגידי שזה לא אתה זאת אני או משהו כזה אבל אם לא אכפת לך להעליב אותו תגידי לו את מה שאת חושבת עליו ותסבירי לו למה נפרדת ממנו
אנונימית
פשוט להיפרד
אנונימית
באותו הנושא: