3 תשובות
כן, ואיזה חבורת ילדים מעצבנים אמרו לנו ששוטרים באים ואני לבד כיביתי את המדורה כמו איזה גבר ; (
אבל היה כיף סהכ.
אבל היה כיף סהכ.
אני עושה מחר כי חברה הכי טובה שלי לא יכלה היום, ואיפשהו ליד הבית שלי יש מקום
סתם עשיתי בחוות עמק איילון שליד מודיעין
באותו הנושא: