4 תשובות
אני ^^
אני אוהבת קייפופ ויש לי חברות שרואות דרמות אז יצא לי לראות אתן קצת
אוהבת? אוהבת לא מתאר בכלל את מה שיש לי ולקוריאנים, לא המציאו מילה שתתאר את זה עדיין. אני חיה קייפופ
אני :))