5 תשובות
כן וסחתן
זה לא פשוט
אנונימית
אם זה לא מכסה על רגשות לא הדדיים בין שניכם, זה מעולה
הלוואי אצל כולם(:
כן זה לגמרי טבעי ונורמלי וזה ממש מעולה לדעתי
גם לי זה קרה עם האקס שלי וזה ממש משמח שאנחנו נשארים חברים טובים
אנונימית
אם הוא פגע בך או משהו אז זה קצת מוזר כי את לא אמורה לרצות להיות איתו בקשר
אבל אם סתם נפרדתם אז למה לא אין עם זה שום בעיה
נורמלי טיכו, זה הכי כיף