2 תשובות
תתחילי כבר מעכשיו ללמוד כמה שאת רק יכולה ותבקשי עזרה מהמורה או מחברים או מורה פרטי
ולגבי הציון אולי תדברי עם המורה לעוד הזדמנות?
ולגבי הציון אולי תדברי עם המורה לעוד הזדמנות?
אני קיבלתי 53. תראי, נכון שלמתכונת יש משקל במגן, אבל אם השקעת כל השנה, הגעת לשיעורים ולתגבורים, אני בטוחה שהמורה תתחשב מהבחינה הזאת. תבקשי ממנה מועד ב או שאולי תעשה עוד מתכונת, שאליה תתכונני. בכל מקרה תתחילי לחזור על הפרקים שאת טובה בהם בבגרות- חקירות, טריגו, סדרות, הסתברות... תבחרי לפחות שלושה נושאים שאת יחסית טובה בהם, ותחרשי עליהם, תפתרי תרגילי בגרות דומים וזה יעזור לך