6 תשובות
זה לא מטומטם, זה חמוד
חח תשמרי את זה, גם אמא שלי שמרה בגדים שלי ושל אחים שלי לילדים שיהיו לנו
אוי הרעיון הזה כל כך חמוד
אם זה במצב של לבישה אני לא רואה סיבה שלא לשמור את זה
זה דווקא ממש חמוד, תעשי את זה. גם אמא שלי שומרת פריטים שלי לילדים העתידיים שלי, רק חבל שהיא לא מבינה שאני לא רוצה
חח זה חמוד תשמרי
כשהייתי בגן הייתה פיג'מה שממש ממש אהבתי, אימא שלי רצתה לזרוק אותה אז הלבשתי אותה על בובה ענקית של דונאלד דאק. עד היום יש לי את הבובה עם הפיג'מה! רואים איך גדלתי מאז, זה פשוט כל כך גדול. ובגלל שהפיג'מה היא באיכות טובה זה עדיין טוב, זה איזה מידה 10 נראה לי או 8 חח
עשו לי את זה גם מהבגדים שלהם.. ומהבגדים שלי לאחים הקטנים שלי