7 תשובות
אני לא מרגיש הבדל, לא יודע למה
חחח נכון
אנונימי
אין הבדל ככ
כי 17 זה כזה שנה לפני צבא, לפני חוקיות, שנה של בגרויות אז זה מרגיש גדול כזה
אולי כי זה יותר קרוב ל18, או סתם בגלל שבגיל הזה מתבגרים יותר.
וואי חשבתי את מדברת על ס"מ
ואת צודקת גם לי זה נראה ככה.
אנונימית
זה שטויות, אין כזה הבדל בין הגילאים
אם כבר 17 18 יש
אנונימית