התחברות
הרשמה
שמתם לב שאומרים "טוב" זה אף פעם לא טוב?
30 באפריל 2018, 15:51
לשון עברית
מילים
3 תשובות
חחח תלוי עם מי אתה מדבר
P
Patooties.
תלוי בטון שאומרים את זה בו חחח.
F
FreshStart
אני תמיד אומרת טוב אז לא יודעת
ת
תות:)
באותו הנושא:
מזה עילאיים? נגיד מתי שאומרים עילאיים ומתנשאים.
ממתי שאומרים למישהי יאשכנזיה הפך לקללה?
כשמקריאים שמות בכיתה, אתם מהאנשים שאומרים "פה" או מהאלה שאומרים "כאן"?
מזה בטיח? נגיד מתי שאומרים את לא סתומה ולא בטיח.
שאומרים למישהו אשכנזי "אשכנזי מת" או "אשכנזיה מתה", למה הם בדיוק מתכוונים?
שמתי לב שאומרים מזרחים ואשכנזים אבל לא יותר נכון לומר ספרדים ואשכנזים?
מה הלוז עם אנשים שאומרים מה הלוז ממתי זה משהו?
מתי הקטע שאומרים 'מה הלוז?'? מה זה אומר? מתי אומרים את זה?
הומניות בשחיטה כשרה - יש אנשים שאומרים שזאת השחיטה הכי אכזרית כי מוציאים לחיה את כל הדם ויש כאלה שאומרים שהיא הכי הומנית. מה האמת?
זה נכון שאומרים שבנאדם לפני המוות שלו יודע חודש לפני (כאילו הנשמה שלו) מתי הוא ימות?
אני בן 11 ויש לי קול מעצבן, מתי ישתנה לי הקול לקול גברי יותר כמו שאומרים