התחברות
הרשמה
לשים נייר על האסלה בשביל לשבת, זה בסדר?
30 באפריל 2018, 11:25
נייר
אסלה
שירותים
3 תשובות
חיובי
אני גם עושה את זה כשאני לא בבית
b
baby i like your style
כן
נ
נֹועָה❤
כן
B
Be happy(:
באותו הנושא:
בנות כשאתן בשירותים ציבוריים (קניון, בצפר) אתן עוטפות את האסלה בנייר טואלט או מתיישבות על האסלה?
לאיפה אתם זורקים את הנייר בשירותים לאסלה או לפח?
איך לשבת על האסלה? היא קפואה
גם אתם ממלאים את סביב האסלה במלא נייר טואולת כשאתם צרכים לעשות צרכים במקומות ציבוריים?
כשאני במחזור, ואני הולכת לשירותים ומנגבת, לזרוק את הנייר לאסלה או לפח?
כשאתם מסיימים לעשות תצרכים שלכם, לאן אתם זורקים את הנייר, לפח או לאסלה?
זה בסדר שחברות שלי באות אלי בשבת רק בשביל שאני אשלח להן בסנאפצאט?
אם יש קרע קטן בתוף אז אפשר לשים עליו סלוטייפ (נייר דבק) והוא יהיה בסדר?
חח מה זה המתיחה לשים ניילון נצמד על האסלה? מה זה יעשה?
מתקן לגלילי נייר טואלט - איפה משיגים מתקן לנייר טואלט רזרבי לשירותים? מחפשת מתקן יפה לא ממתכת שאפשר לשים בו לפחות 3 גלילים.
אני היחיד שכשיש חורף וקר הוא פוחד כזה לשבת על האסלה כי היא קפואהה?