4 תשובות
שהוא לא חרמן.
אנונימי
הכי חשוב המלצות. מחברים, קרובי משפחה וכו'. תבררי מחירים, ואם הוא לא מהמניאקים ששוחטים אותך ומגישים לטסט רק אחרי 200 שיעורים
לשמוע המלצות עליו
לבדוק איזה טסט אנשים עוברים אצלו (לא להסתמך על אחד או שניים שעברו טסט 7, אלא אם את שומעת שבאופן קבוע אנשים לא עוברים)
כשאת שומעת עליו, לשמוע מה בכללי אומרים עליו כבן אדם אנושי
יש הרבה שגם ממשיכים לפי מה שהדורות הקודמים שלהם לקחו.
לבדוק איזה טסט אנשים עוברים אצלו (לא להסתמך על אחד או שניים שעברו טסט 7, אלא אם את שומעת שבאופן קבוע אנשים לא עוברים)
כשאת שומעת עליו, לשמוע מה בכללי אומרים עליו כבן אדם אנושי
יש הרבה שגם ממשיכים לפי מה שהדורות הקודמים שלהם לקחו.
אמינות (כולל מחיר)
מקצועיות
ויחס טוב
מקצועיות
ויחס טוב
באותו הנושא: