3 תשובות
שדיווחו עליו שאבד.
את צריכה ללכת נראה לי לתחנה מרכזית ושם לסדר את זה
את צריכה ללכת נראה לי לתחנה מרכזית ושם לסדר את זה
חסמו לך אותו...
בדרך כלל חוסמים מבקשה - כלומר מישהו כנראה ביקש לחסום לך אותו. אולי איבדת את ברב הקו, עשית חדש ואז מצאת את הישן ולקחת עכשיו את הישן?
קרה לי פעם שפקח כמעט נתן לי דוח בגלל זה ואמר לי שהוא אמור להחרים לי את הרב קו אבל לטענתו הוא ויתר לי ושלח אותי לתחנה מרכזית...
לכי לתחנה של רב קו בהתאם לחברה שבעיר שלך - אגד, סיטיפס, דן וכו' ולכי אליהם, תגידי להם את הבעיה וסביר להניח שיעשו לך חדש (רוב הסיכויים שיחזירו לך את הכסף, אמורים להסביר לך על זה)
בדרך כלל חוסמים מבקשה - כלומר מישהו כנראה ביקש לחסום לך אותו. אולי איבדת את ברב הקו, עשית חדש ואז מצאת את הישן ולקחת עכשיו את הישן?
קרה לי פעם שפקח כמעט נתן לי דוח בגלל זה ואמר לי שהוא אמור להחרים לי את הרב קו אבל לטענתו הוא ויתר לי ושלח אותי לתחנה מרכזית...
לכי לתחנה של רב קו בהתאם לחברה שבעיר שלך - אגד, סיטיפס, דן וכו' ולכי אליהם, תגידי להם את הבעיה וסביר להניח שיעשו לך חדש (רוב הסיכויים שיחזירו לך את הכסף, אמורים להסביר לך על זה)
רשימה שחורה זה לכרטיסים שדווחו כגנובים או אבודים.
באותו הנושא: