8 תשובות
כן
כן...יחסית הרבה
אבל לא נורא זה יעבור מהר( :
בהצלחה3>
אבל לא נורא זה יעבור מהר( :
בהצלחה3>
זה כמו שלי יש מצב אנחנו מאותו בית ספר?
אנונימי
אנונימי בגרויות זה לפי מה שמשרד החינוך קובע זה ככה בכל בתי הספר חח..
אנונימית
כןן
כן יחסית הרבה
כן אבל קטן עלייך את תפציצי
אנונימית