3 תשובות
שלילה, אפילו נראה לי עורך דין לא יכול להציל אותך מזה מה הוא כבר יכול להגיד תכלס? איפה נסעת דרך אגב? שוטר עצר אותך או מצלמה?
אנונימי
דבר ראשון נתפסת על 141, אין באמת "הפחתה" פשוט מצלמת הלייזר תמיד מוסיפה 5 קמ"ש. (ידע כללי)
אתה נתפסת על הדרגה השלישית, שזו הדרכה הכי חמורה של עבירת מהירות מפורזת.
(21, 31, 41 קמ"ש מעל המהירות המותרת)
מה העונש? 10 נקודות, הזמנה למשפט וקנס כספי.
אתה כנראה תקבל פסילה מנהלית לחודש על ידי מפקד מחלקת התנועה בעיר בתחנה בה נפתסת, וכשהשופט יתחליט כמה זמן תהיה בשלילה (רק למשופט מותר לקבוע, המשטרה יכולה לקחת לחודש) אז תרצה "פחות" כי חודש כבר ריצית.

השופטים מאוד אוהבים את מי שבא בלי עורך דין, ממליץ מאוד מאוד לקחת עורך דין.
בלעדיו הוא בכיף יכול לתת לך אפילו מעל שעה של שלילה ואלפי שקלים קנס ואין מה שיעצור אותו.

שים לב - אם אתה מקבל מעל 3 חודשי שלילה אתה תצטרך לעבור תיאוריה וטסט שוב, יהיה לך שוב מלווה והפעם חצי שנה של 24/7, וכך גם נהג חדש לעוד שנתיים.

בקצרה - אתה חייב עורך דין, תאמין לי שהוא יכול לעזור.
בהצלחה.
ומתי זה קרה?
אנונימי