5 תשובות
אני לא שיטחית..וגם הרבה בנות פה לא
יש כאן כמה בנות כל כך כל כך מקסימות, שאני נורא שמח שהכרתי
מה זה בנות שטחיות?
אני רוצה לדעת אם אני כן או לא
הייתה אחת שדיברנו מלא וזהו כל השאר לא פיתחתי שיחה יותר מידי
כולן פה שטחיות מידה a בגוזיה אחי
אנונימית